Faizal_mamat menambah produk baru untuk dijual.
  10 bulan lalu
image

Onexox

Kemaman

Budi, DATA BUFFET tu apa?

Ko punya pekej sekarang offer apa?

Pekej aku hujung minggu xx gb weekday xx gb, video xx gb, insta xx gb, fb xx gb social chat unlimited bla bla bla. Nak tambah kuota video kena tambah byr bla bla bla.

Ok yg tu kategori pekej ala carte. Dia pecah2 semua kuota2 untuk applikasi2 tertentu. Dlm iklan mesti beratus2 gb kan? Ok data buffet tak macam tu. Sukati ko pilih menu apa ko nak. Ko nak insta, fb, video, bigo, netflix, on the go, sosial chat tak kisah wasap ke, messenger ke, telegram ke semua masuk. tak perlu tunggu tengah malam atau hujung minggu guna je 24/7. Tak perlu booster2 bang. memang laju punya. takde pecah2 kuota 4g or 3g brapa2.

Macam best je. Byr berapa?

Ok utk permulaan pendaftaran pekej B89DB ni cume RM149. Dah tu bulan2 rm89 je.


Jenis Baru
Harga RM149 (MYR)
Status Dalam stok